22 Eylül 2010 Çarşamba

Bloğumu Takip Eden Arkadaşlara www.bakimliolmak.com sitesinden özel indirim

Merhabalar aradaşlar Vivol konserve sir ağda seti kampanyama göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederim bu kampanya bitmeden yarın öbürgün yeni bir ürün daha vereceğim hangi ürünü vereceğim daha tam belli değil bu vasıtayla bloğumun ana sponsoru olan http://www.bakimliolmak.com/ sitesini ziyaret etmişsinizdir bir bayan için ne kadar güzel ve çok çeşitli ürünler olduğunu görmüşsünüzdür. Eğer sitede beğendiğiniz bir ürün olupda almayı düşünürseniz buraya yorum olarak adınızı almak istediğiniz ürün yada ürünleri yazın size sitedeki fiyatların dışında özel bir indirim alabilirim. düşünen arkadaşlar varsa yazsın. ;)

2 yorum:

  1. merhabalaaar
    http://www.bakimliolmak.com/siragda-urundetayi-485-depilissima-cezve-sir-agda-seti.html
    yukarıdaki linkteki set çok kullanışlı birşeye benziyor.acaba bu sete özel bir indirim olsa ne kadar olur acaba?=)

    YanıtlaSil
  2. canım Depilissimanın Sir ağda makineleri ve sir ağdası çok iyi bu beğendiğin aynı settin bendede var çok kullanışlı bir set 4 aydır kullanıyorum ben bende bu siteden almıştım indirime girmeden 160 tl verdim çok memnun kaldım sonra siteyle sponsorluk anlaşması falan yaptık nese çok uazatmayayım görüştüm %15 indirim aldım sana 110 tlye geliyor kargoda ücretsiz düşünüyorsan kaçırma alacaksan bana burdan yaz ona göre nasıl alabileceğini konuşalım direk siteden aldımı 130 tl çünkü.

    YanıtlaSil